mat kan ta en till paradiset!!!

typisk fyradagar-innan-lönen-mat å dessutom en onsdag
fläskfile`gjord i ugnen med potatisgrattäng å god sallad
vem har sagt att man ska va som alla andra ;)
nä men va fasen vi sålde ju file`för 39.90 kg då kan man ju inte låta bli! :)
SATAN I GATAN! så smarrit det blev å så enkelt!!
skivade bara flerren stekte bitarna snabbt me lite kryddor ,bara så dom fick färg å sen in me dom i sin egen sky
i ugnen samtidigt som jag langade in icas frysta potatisgrattäng me vitlök å örter
skar ihop en sallad me tomat,gurka,majs,rölök å avocado..
nu e ja typ i himlen haha
jag äter verkligen inte kött speciellt ofta men när jag gör det å får till de så här bra
så undrar jag hur fan man kan vara veggo????


just de ja min fantastiska vän sarah begav sig tidigt i morse till canada
för att delta i en grym proffs match i armbrytning,
som ja har förstått det så e de bara vissa som blir utvalda för att få vara med å tävla
så detta e ju fett som fan!!
ja e så stolt över min lilla bäbis :)
hoppas för hennes skull att de går skitbra hon har ju lixom tränat ätigt andats å levt för denna tävling
senaste 20 veckorna så de vore ju ballt om hon kom hem me guld i båda armarna !!!!
vilket tydligen oxå skulle innebära en del pengar om ja förstått de hela rätt :)
 om ni inte har nått att göra på lördag klockan 20.00 så kolla in hennes matcher live via webben
klicka på länken nedan så kommer du till websidan :)
glöm inte att skicka varma starka positiva tankar !!!

http://www.justin.tv/armsportvideos

ha en trevlig kväll amigos!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh nu blev jag hungrig -.-



Hahah gå ifrån flempan hem tar ju typ 45 minuter plus att jag inte går i mörkret :)



puss <3

2010-10-21 @ 12:36:27
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0