tro inte på allt du läser å hör!

funderar över hur fult media kör!
förra veckan (tror jag) stod det på framsidan av se å hör eller hänt extra
"prinsessan madelene kan inte få bran"
asså ja vet ju att de e bull shit i dom där tidningarna men ibland köper jag dom
fratt dom e billiga asså vi snackar typ som lägerlektyr eller förr när jag har haft badkar i lägenheten
som badlektyr :)
nu köpte jag tidningen för ja skulle åka massa kommunalt i o m flygningen ..
å när man läser artikeln om madde så kommer de ju fram att madde inte e steril utan att hon ju saknar sin partner å därför inte kan få barn -vilket iofs inte e sant hon kan väl få barn utan partner.. de e ju bara att knulla lixom å hoppas på de bästa (?) :)
men men "prinsessan madelene har ingen pappa till barnet hon önskar"
skulle ju inte sälja lika mycket för de vet ju alla redan :)

ja minns för många år sen när löpet på en veckotidning löd
"drottning silvia ska skilljas"
tidningen va dessutom inplastad för att folk inte skulle kunna tjuvläsa,
å de såldes sjukt mycke tidningar...
i tidningen kom underskriften " från sin favorit servis"
SÅ JÄKLA FULT!
tro inte på allt ni läser å hör utan ta reda på sanningen!!
för nått år sen va min vän me i tidningen...
han hade blivigt bjuden på en prmiär av sin vän tony irving å i nästa nummer av se &hör
kunde man läsa att detta va tonysnya partner hahah ja höll på att skratta ihjäl mig när ja såg detta
å dagarna efter när ja träffa min vän så frågade jag
-va e de jag ser å hör?- haha
han svarar jävligt snabbt
-näe emma inte du oxå du e smartare än så,de vet jag!-
ja skratta så tårarna rann klappa honom på axeln å sa
ja MEEEN (me engelsk brytning) man vet ju aldrig  hahahhahaha
ibland e ja så jävla rolig :) // stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0