va inte dum i huvudet då blir du bas // citat från min far :)

hatar folk som anser att dom e bättre än andra,jävla översittar horor!!!
om man slår upp osympatisk i en bilderbok så vet ja vem som kommer befinna sig på bilden
ja brukar inte önska att de ska hända någon annan nått ont men nu hoppas jag lite på det!!
de behöver inte va så stora grejerlite fler gråa hårstrån lite mer fett på låren en tvättmaskin som pajar ,
ett litet halk i höstleran, en tramp i bajs på väg till ett viktigt möteeller bara att människan själv får känna på sitt eget fittiga beteende!!
så nu har ja fått de sagt! :)

nu ska jag kolla dagns inspelade avsnitt av bewan :) sen ska jag faktiskt försöka sova
då ja bara sovigt några timmar inatt :/
fick tips av en kollega idag ån några droppar som e bra om man har sömnproblem

nå hälso-hookuspookus-kost preparat :)
ja frågar alltid dragana när ja har nått problem eftersom att hon har studerat alternativ medicin
å hon har ta mig fan alltid svar på mina frågor :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Hahahah! 'Trampar i en bajs innan ett viktigt möte' jag dööör! Du är så jävla bra tjejen!

2010-10-16 @ 09:04:37
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

man kan inte bete sig hur som helst mot andra,

bara för att man har en högre plats!!!



Hoppas dte där hjälper :D

2010-10-17 @ 11:15:12
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0