akta så ni inte drunknar ...

helt ärligt de e nått fel på mig!
ja tror att ja e i nån livskris,ålderspanik,höstdepp eller kalla de va ni vill
ja brukar aldrig bry mig va folk tycker å säger,men nu tar jag åt mig av allt!
igår höll ja på att börja lipa för min chef betedde sig som en översittarhora
(gissa vem som e på bilden under osympatisk?)
här om dan ringde en fantastisk vän som jag inte har pratat me på aldeless för lång tid
hon har haft sjukt mycke att stå i å vårt kompisskap har fått lite stryk,ja har vart lite iriterad över det
faktiskt om ja ska va ärlig (å de vet hon ja e inte en sån som surar i hemlighet!)
men här om dan ringde hon å allt kändes som förr å ja blev rörd till tårar
idag va en kund störd -vilket händer typ varje dag-  men idag blev ja förolämpad
å upprörd,å sen snäste en kollega av mig å då höll ja på att börja lipa igen :/
igår kollade ja på bewan, för er som sett det nu eller när de gick för 15(?) år sen
så va de avsnittet där dyllan gifter sig med toni som sen blir skjuten av en snubbe som hennes egen farsa har lejt
igentligen e de ju meningen att dyllan ska sitta i bilen men..... sen begravs hon..
ja grät typ en timme i streck :)
en kund frågade mig idag om vi hade islagningspapper så hon kunde slå in pressenten hon köpt till sin bästis som blivigt mamma precis ..ja mina ögon tårades för ja tyckte de va vackert..
nu har jag precis bölat mig igenom pretty woman
asså okej ja e en jävla lipsill å de e ju asjobbigt!
kan man göra nått åt det fan ja kan ju inte gå runt å lipa hela tiden, de förstör ju min image :)

Kommentarer
Postat av: Emma

man får gråta emma :)

din image komemr ändå inte förstöras ;)

du är tuffingen :D



<3

2010-10-17 @ 11:13:58
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0