håll i er nu e svaren här!!

okej så här ligger de till att de ser annorlunda ut efter publicering!
de ser ut som cräp har ingen aning om vad som hänt men ni får bara gilla läget 
för ja vet inte hur ja ska lösa det :)
håll till goda kära vänner!!!        





 *Framtidsdrömmar och högsta dröm ?
          tycker jag går ihop lite granna faktiskt :)  därför så tänker jag slå ihop dom 
igentligen e de ju väldigt enkelt! ja vill vara frisk å må bra,ja vill ha nära å kära runt omkring 
mig,å jag vill att även dom ska må bra! de skulle vara underbart att få träffa den rätte å få bli så där tok kär! 
ja drömmer om att få mig en familj där man kan ösa kärlek å de vore ju fint om man slipper vända på varje spänn
(sen drömmer ja ju oxå om att "den rätte" har fantastiska armar  oxåsurprise!  :)       


 *Tror du på livslång kärlek, eller är människan skapt för att byta partner? 

ja enligt mig så e väl kärlek för livet,eller de e det ultimata! ja tror att de tar många år innan man känner
varandra å får ut max av sin partner och därför e de i mina ögon ganska spånigt att byta helatiden :)
där emot tycker ja inte att man ska vara kvar i en sunkig,död,å otrevlig relation bara för att man bör enligt
konstens alla regler! inte ens "för barnens skull" barn e inte dumma i huvudet! dom fattar!!
så e kärleken bra=livslång, e den dålig =byt partner :)

*Vad ville du bli när du var liten? Vill du samma fortfarande eller har det ändratsig?

asså ja minns faktiskt inte men ja kan tänka mig typ fröken,polis,sångerska ?!
både min mamma å min mormor har jobbat i matbutik (har du eller dina föräldrar bott länge i tullinge
kan du ju fråga om dom minns "arnes livs"/ favör nere i centrum,å gör dom det så minns dom nog även
min söta mormor,även kallad "gammel ulla i kassan" hon va väldigt omtyckt :) )
så nånstanns har jag nog även velat jobba i butik å då stämmer det ju, där är ja ju idag
 ....fast de finns mycke annat ja hellre skulle vija göra om ja fick å kunde!!!
min senaste arbetsdröm e att ha en står gård där jag driver å e verksam i ett program där man tar emot 
ungdommar som hamnat lite på glid,att få stärka dom å ge dom nått vettigt att stoppa i ryggan å dessutom
överösa dom me kärlek å ömsesidig respekt,  å på så sett  vända dom på rätt väg igen,de skulle va en dröm!!



   *Vart i Italien skulle du rekomendera en svenne att åka? ;)           

de beror ju på va man e ute efter :)  ja har själv inte rest så jätte mycket i italien men de e ju för jag redan har hittat dom bästa platserna :)

                        *för sol å bad ... lido di jesolo 




i ringen har ja spenderat i alla fall 15 av mina somrar troligtvis fler  som ja inte minns just nu
mina föräldrar va aldrig rika men dom sparade hela året för de som betydde mycket för oss..
vi bodde på ett billigt väldigt familjärt hotell/pensionat å vi kände familjen som ägde det så
vi hade väl en del superpriser :) å de va inte ovanligt att farsan hjälpte dom att laga grejer å bygga å så,
själv har jag stått ett par gånger i deras kök å hjälpt till,dom hade barn i min ålder å vi va som syskon :)
här ifrån e de även lätt å snabbt att ta sig till venedig en ö som jag anser att man bör besöka om man åker till italien!!
                              vill man se historiska städer så måste man väl säga rom antar jag
ja tycker dock att bologna e en nästan ballare stad den e sjukt gammal,en riktig universitetsstad :)
även ferarra å florens är riktigt vackra städer!! florens påminner en hel del om sthlm, mycke vatten!

      för att lugna  själen å finna harmoni i fantastisk natur, 
eller om du e sugen på äventyr i form av klättring eller "promenera" i naturen,så e mitt klara tips   garda området


har man dessutom ett intresse av typ ducati så  e man på rätt plats :)

* vill ni ha typ storstadsliv å mode så  milano!!!

                                               
 *Varför tror du att du inte hamnade snett med så många andra i ditt umgänge som tonåring?
                    även denna fråga går lite ihop me en annan
                
*Hurdan var du som tonåring :)?

som tonåring va ja typ som nu,översocial,ganska naiv,godtrogen,jag har alltid sökt bekräftelse å vart livrädd för att inte bli omtyckt å acelpterad..
 ja har aldrig någonsin dömt folk för hur dom är tänker eller va dom pysslar med
 å de och de e väl kanske därför som jag ena dan umgåtts me folk i kyrkan å andra dagen med folk me ganska osunda värderingar :)
på högstadiet började jag göra sånt som alla balla gjorde dvs röka festa å sno *skäms aningens*
ja va aldrig den som va fullast tack vare min instingt att ta hand om andra,så ja han ju aldrig bli full som ett as :)
men där emot snodde ja som ett as,å så umgicks jag me folk som senare i livet har de som sin sysselsättning så att säga ...
folk omkring mig började även ta droger å då tyckte jag att de va dags att röra mig!!
som tur e så fick ja större ansvar i kyrkan å bytte vänner lite granna å de e nog en av andledningarna till att de inte gick snett för mig!!
att jag sen har en bra uppfostran om va som e rätt å fel å har fått bra värktyg i väskan,alltid haft stöd å kärlek hemmifrån,
å ett stort skyddsnät har nog vart a&o   även att ja umgåtts mycket me folk i alla åldrar har nog haft betydelse! många extra föräldrar har styrt mig rätt!
när min farsa dog kunde de verkligen ha gått helt åt helvette! men tack å lov!!!


   *Dina tre sämsta egenskaper? (dom bra vet vi ju redan!)

                     hahaha tack så mycket :) hum dåliga egenskaper har jag väl inga alls?! ;)
        1) tro inte på mig själv,ja har sjukt dålig självkänsla å självförtroände!
        2) envis som synden! ja har alltid rätt även när ja har fel :)
        3) naiv/godtrogen..vilket ofta får mig att hamna i störda relationer där ja blir helt dumknullad..


     *Hur många barn skulle du vilja ha? Namn?
    OJ!! :) asså ja har alltid velat ha flera barn (minnst två vilket e få i vissas ögon ;)  )
    men nu skulle ja bli nöjd om ja bara lyckas hitta en vättig man å hinner få en unge innan man skrumpnar :)
    fina namn?? ja ... rebeca,olivia,jasmina... eller sebastian,rasmus,emilio


     Varför är du alltid så snäll emot alla :)?
 
tack igen!! va söt du är!!
de e enkelt! ja behandlar andra som ja själv vill bli behandlad å så länge folk e snälla mot mig så ...
men ja kan oxå va en rickti fitta ska ni veta :)
ger man mig kärlek ger jag tillbax dubbelt så mycket men beter man sig illa mot mig ger jag tillbax tusen falldt :)
ja kan ta mycke skit men när de e nog så e de verkligen nog å då kapar jag alla band å sen sitter jag å gömmer mig
tills personen gå förbi å då anfaller jag å kastar bajs å sen pratar jag en jävla massa skit om vederbörande :)

     Vilken är din favorit rätt?

             mammas pasta al forno, som lazagne fast me tagliatelle istället för snuskiga plattor :)
                  för övrigt älskar jag både grekisk å italiensk mat! gillar även de spanska köket 


       Vem är din favroit artist?

            ja har aldrig gillat att lyssna på en skiva me en å samma artist ja e helt klart en radiobrud :)
                         men artister/band ja gillar lite extra e överlag "gammal rock"
                                  dvs guns,nirvana,metallica,bon jovi,alternativt reggea 


                                               

     *Vilken kändis skulle du aldrig banga på ;)?
               hahahahahah! ja va ska jag svara ?! absolut ingen i familjen wahlgren i alla fall *spyyyyr*

                                  * Katt eller hund?
                    lätt!! hund så klart katter e lömska å tråkiga djur, hunden blir en trogen dödsvän

                    *Vilken är din största rädsla?

              att bli allvarligt sjuk! eller att nån av mina nära å kära blir det!! eller att bli ensam å övergiven!!
                                   sen e ja ju jävligt mörkrädd oxå och rädd för åskan :)


                *En sak du inte skulle klara dig utan?
                                            om de e matreiellt så mobilen( med internet) :)
                                                                i annatfall kärlek!!!


               *Förklara dig själv med ett ord :D?
                                            
                                                                          
UNIK!
                      

från botten av mitt hjärta! TACK FÖR ALLA FRÅGOR!!
hoppas att ni har fått svar om inte annat ge mig bakläxa
 å om du kliver in på min blogg om en kvart å blir as ledsen för att du inte han fråga så e de aldrig försent!!!
fråga på så svarar jag :)
alternativt om du ställt en fråga den senaste 3 timmarna så kommer svaret imorn för de råkade ta en stund att göra detta inlägg
,för de första va de skitkul å för de andra kollade ja på tv samtidigt så ja har mest bloggat i reklamerna :)
må så gott å fridens på er!!


Kommentarer
Postat av: alicia

Ja det känns fantastiskt, helt wonderful! :D

Vi ska kolla runt lite.. pratade med mamma om det och hon sa att det är bättre att döda den än släppa ut den i skogen, för i skogen kommer den dö för att den är vit :/

Så vad som händer återstår att se, det bästa vore ju ett nytt hem åt henne :)

Hoppas du mår bättre och kul med flygningen, såg ballt ut!

Puss å kram

2010-10-14 @ 14:28:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Kul att läsa och tack för svaren :D



Haha okej får väl döpa om honom ;)



Jaaa vet fick värsta paniken precis när jag såg den ramla i :(

puss <3

2010-10-14 @ 14:53:10
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0