STOOORT GRATTIS!!!

2000 i lördags skulle man kunna se en stor armbrytningstävling via webb..
tyvärr funkade inte videosändningen men tack vare sköna människor å lite teamwork
så fick vi händelser å resultat via nån som fick det från nån annan på plats :)

en av mina fantastiska vänner -min bäbis-
va där och tävlade och de gick superbra för henne!!!
haha ja vet att hon inte e helt nöjd men när de har sjunkit in lite så kommer hon fatta att hon ska va jävligt
stolt å nöjd!!!! <3
sarah tog brons i höger arm
och GULD i vänster!!!

sarah om du läser detta så stooort grattis!! DU E SÅ JÄKLA DUKTIG!!
å du e faktiskt bara 18 år du har en lång å vacker karriär framför dig
du kommer bli världskänd (mer än nu-vet att många känner till dig men de e ju branchfolk :)- )
jag säger som ja brukar till vänner jag tror kommer bli något stooort
"sarah ja vill ha din autograf nu" ;)

de roliga va att jag hade as bråttom för ja skulle få skjuts ner till nästa fest av thess
å ja behövde ju göra mig i ordning :/
ställde datorn på byrån i hallen å sprang mellan badrum å dator för att hänga med i resultaten :)
när thess kom tvingade ja henne att vi skulle va kvar tills de va klart :)

sen begav vi oss till kvällen å nattens bravader......


Kommentarer
Postat av: Emma

STORT GRATTIS TILL HENNE :D<3

2010-10-28 @ 22:38:28
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0