reder ut mitt familjeträd :)

så jäkla kallt i min lägenhet! ja hatar den!! från varenda fönster/dörr karm smiter de in kyla
måste täta me sånt där ludet grejs man kan köpa men ja har inte en susning hur man gör
ere klister på eller??
...konstigt att man blir sjuk! ja blir ju alldrig varm lixom,på jobbet e man ju ständigt i kyla
+att snuskiga människor typ hostar än rakt i nyllet,jäkla äckel!!!
sen kommer man hem å lägenheten känns typ som ute :/

ska snart hämta min tvätt sen ska jag lägga mig under duntäcket å kolla på dagens såpor
(vbå + bewan)
sen ska jag sova för imorn ska jag å sara planera projektet som legat på is på grund av anledningar som ja inte kan skriva om ,men nu jälar! :)
sen ska jag kanske ner till min bror som fyller år...
alltså han ja kallar bror som inte e riktig bror men ändå min bror :)
de roliga e att han som ja inte kallar för bror men som faktiskt e min bror på riktigt,alltså andreas fyller oxå år imorn! :0 hur stört e inte det?!
fast till min riktiga bror ska jag på lördag
shit måste alltså hitta en bra present till min bror X2  skit oxå :)
bror e lätt de e bara köpa balerina kakor:)
men andreas e mycke svårare MYCKE SVÅRARE!!

i söndags fyllde min lillebror -som igentligen inte e min lillebror han e mest söt och son till min mor som igentligen inte e min mor,men han fyllde i allafall 2 v i söndags,grattis!!!
lillebror å mor va inne på mitt/hennes jobb idag å hälsade på å ja ville bara mysa ihjäl honom :)

SVAMMEL!!!
tror ja håller på att få sån där hyppo.......va heter de när man typ blir så kall så man nästan fryser ihjäl å börjar svamla å så???
aja så har ja nog nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0