okej hjälp mig va tycker ni???

ja har ju haft ett bilköp på gång ett tag nu,men allt tar tid å ja får en känsla av att de inte kommer bli av
senaste diskutionerna skedde iofs på fyllan så man kanske inte ska lägga så mycke i det:)
men hur som hellst så känns de inte lika safe längre å de e väl okej
fast öppna kort vore ju soft!!
har i alla fall kollat runt lite på blocket..
från början kollade jag priser på samma märke å årskull som bilen som mina vänner säljer
bara för att ha ett hum...
sen kunde jag ju inte -som vanligt- låta bli att kolla alfa :)
ja e en alfa brud!! ja e typ född i en alfa å ja älskar alfa
så jäkla snygga kurviga vackra bilar!!!
å hörrni ja har kärat ner mig totalt i en bil!!!  ja å så e ja lite betuttad i en annan

kärleken..

Alfa Romeo 156 2.0TS, 98a  Pris: 29 900:-


kolla in huven!!!!!








en annan vacker bil...
Alfa Romeo 156 2,0 99a, Pris: 37 000:-





fördelen är att båda bilarna säljs via bilfirmor så på så sätt slipper man ju bli blåst av en privatperson som försvinner samtidigt som bilen rasar samman :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha vad söta :D

2010-10-28 @ 22:37:32
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Richardlotta

God bless you

2011-03-28 @ 13:22:35
URL: http://richardlotta.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0