lördagskvällen

....ja va kan man säga?!
de blev en sån där toppen fest :)
alla glada å partysugna,massor av goda vänner,mycke alkohol,mer för vissa än andra :)
ja å så mycke kärlek å närhet -mina vänner e ju som mig,jävligt kramgoa-
ingen e rädd för att kramas eller röra vid nån annan hahah många pojk/flickvänner som
kommer utifrån kan bli ganska svartsjuka å paranoida när dom kommer på en fest i gänget 
men snälla nån dom flesta av oss har umgåts i 15 å mer vi har gått igenom allt å funnits för varandra
i allt- glädje,sorg,kärlek,död,kaos,skratt,resor,fest osv osv
folk har kommit å gott en del "ex" har stannat kvar för dom trivs ..
vi e som en stor familj!!
JA ÄLSKAR DENNA FAMILJ! ja vet att den alltid finns å me många av dom kan ja prata om vad som hellst
ja e mig själv till fullo å ja vet att dom älskar mig för den jag är !
å jag älskar dom för att dom är som dom är !!!

vi partajjade hela kvällen och.. hela natten å ja kanske delar av morgonen :)
vi var inte många kvar i slutet men sista timmarna var vi fyra tappra själar kvar som höjde musiken å dansade loss till massa gamla godingar,vi var bruno and the girls :)
haha ja tror att bruno trivdes ganska bra me tre dansande flickor :)
ja va hemma sju å ja e trött å bakis men de va det värt! verkligen värt!!
+ att de finns en hel hög som e mycke mer bakis än mig å de känns alltid fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0