kliv inte innanför min zon för då blir allt bakåfram :)

jag- om du vänder kortet me remsan åt andra hållet
så kommer du få ett bättre å snabbare resultat
*ler brätt mot damen*
(tyck va ni vill men ja vägrar att va tråkkassörskan,å ja dör om ja måste vara regelrätt,tråkig,å som alla andra,
vissa kunder vägrar gå i min kassa för dom tycker väl ja e väldigt osvensk å tokig:)
andra går alltid i min kassa när dom har chansen,tror att dom gillar mina gliringar haha)
 
kund-de e inte mitt fel kunden bakom står ju så himla nära!
*vänder kortet åt rätt håll,slår sin kod,packar å går...*

jag->kollega (LOU) undrar va rimligheten i de resonemanget va?!
lossan skrattar å skakar på huvudet :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha dör XD



tack så mycket sötis :)

2010-10-21 @ 12:35:05
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0