fråga de du alltid undrat över!

för nån dag sen gav min vän sina läsare chansen att ställa frågor till henne å idag kom svaren
ja tycker att sånt e spännande som fan att läsa,för även om ja tycker att ja känner anso ganska väl å vet mycke om hennes liv å bakrund så blev ja förvånad över vissa svar :)
ja vet att jag en gång för nått år sen gav denna möjlighet å fick typ noll frågor!
antingen e ja jävligt glasklar eller så skiter mina läsare i mig :)
men men vi gör ett nytt försök bara för de e kul som fasen !!! :)

ställ nu alla dina frågor som du så länge undrat över!
ja kommer att svara på alla frågor så klart, ni som känner mig vet att jag e ärlig å ganska o-blyg :)
ja vill ha massor av frågor!!
å ja säger som anso klart de e roligare om folk vågar stå för vem dom e,
men va fan skriv annonyma frågor i värsta fall då :)
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

1. Varför är du alltid så snäll emot alla :)?

2. Vilken är din favorit rätt?

3. Vad är din högsta dröm?

4. Hurdan var du som tonåring :)?

5. Vem är din favroit artist?

6. Vilken kändis skulle du aldrig banga på ;)?

7. Katt eller hund?

8. Vilken är din största rädsla?

9. En sak du inte skulle klara dig utan?

10. Förklara dig själv med ett ord :D?



kramisar <3

2010-10-13 @ 07:13:21
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Annso

2010-10-13 @ 12:26:55
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso - igen

Glömde visst kommentaren >.<



Roligt att du tyckte om min frågestund, haha. Nu måste jag klura ut några bra frågor åt dig! :p



*Framtidsdrömmar?

*Tror du på livslång kärlek, eller är människan skapt för att byta partner?

*Vad ville du bli när du var liten? Vill du samma fortfarande eller har det ändrat sig?

*Vart i Italien skulle du rekomendera en svenne att åka? ;)

*Varför tror du att du inte hamnade snett med så många andra i ditt umgänge som tonåring?

*Dina tre sämsta egenskaper? (dom bra vet vi ju redan!)

*Hur många barn skulle du vilja ha? Namn?



Nu orkar jag inte mer, återkommer om jag kommer på flera!



Kram!

2010-10-13 @ 12:31:41
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0