doften säger vem du är,tänk på det innan du går ut å luktar pungskydd!

dagen berikades i dag me ett riktigt fett pms!
detta går inte ihop med en sjukt rörig arbetsplats å kunder som lämnar hjärnan utanför innan dom kliver in i butiken... idag har folk inte vart riktigt kloka i huvudet!!

ja har en fråga där ja behöver tips å råd detta innebär att ni måste lämna en kommentar!! ;)
om man har nån i sin "närhet" nån man inte känner jättebra,låt oss säga en kollega,
som luktar så mycke svett så man mår illa, HUR SÄGER MAN DÅ TILL?? gärna på ett vänligt sett!

ja skulle själv bli skitförbannad om folk tyckte att jag luktade illa å INTE sa de till mig,
för vem fan vill lukta illa liksom?!
asså detta e inte de där lukta lite illa ibland,utan vi snackar hard stuff! vi snackar jämt å vi snackar lukten sitter kvar  i närområdet flera timmar

ja hade en gång i tiden en kollega som tvärtom alltid luktade fantastiskt!
när hon lämnade butiken låg doften från henne kvar i flera timmar å de va himelskt!!
alicia ja saknar dig å din parfym!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Aj aj, fan vad illa! Du, det där är svårt. Personlig hygien är ett känsligt ämne. Jag vet faktiskt inte om det finns ett schysst sätt att säga det på?

När jag gick i gymnasiet så hade vi en kille i klassen som luktade riiiiktigt illa, jämt. Alla kände det, och jag tror nog fan att han visste det också! Men enligt killarna i klassen så duschade han efter gympan osv så det var nog hormonellt och inte lathet.



Nee gumman, jag har nog inget svar på din fråga. Ärligast är väl att ta det enskilt, typ på fikapausen elelr ngt och bara säga det rakt ut - 'du jag tycker att det här känns taskigt men skulle du kunna byta deo eller nåt?'

2010-10-31 @ 10:16:10
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: alicia

Hahahha usch fyfan, svettlukt är ju typ det värsta som finns. Finns nog tyvärr inget schysst sätt att säga till på, bara att säga det rakt ut. Fast det är ju rätt jobbigt.

Va gulligt sagt av dig, saknar dig med, och gamla jobbet faktiskt!

Kanske kommer tillbaka en dag när jag ska plugga och behöver extrajobb... då ska jag sprida min parfymdoft överallt :D

2010-10-31 @ 13:40:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

haha säg till om det är jag emma :O

puss

2010-10-31 @ 23:22:52
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0