va vill du?!

du gör mig så jävla förvirrad!
du säger en sak,gör en annan, menar en tredje
din blick säger något jag inte förstår
ditt sätt att röra mig psykar hela min skalle,
din livssituation gör allt omöjligt!
ja trivs vid din sida
ja njuter av din närhet
ja blir aldeless varm när du rör vid mig,
mitt hjärta slår dubbla slag när vi får ögonkontakt..
ja blir knäsvag när vi ses
dina komplemanger gör mig generad
jag blir helt stirrig när ja känner dina varma andetag i min nacke!
dina kramar helar mig,ja blir glad när du ler mot mig,ja mår bra me dig!
ja rör vid dig fast ja inte borde,du lägger din arm om mig fast de e förbjudet...
ja tycker om när du gör det
du gör mig så jävla förvirrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0