att hoppa eller inte?...de e inte frågan!

de finns så många måsten när man e ledig,speciellt när man jobbar varannan helg!
man ska hinna sånt man inte hinner i veckorna  typ städa å tvätta
men man ska oxå hinna va social,ringa mormor,träffa vänner,festa å va glad,träffa familjen osv osv
ja hatar sånna måsten!!
för bara några år sen va jag överallt,mådde skitdåligt om ja missade något
eller om ja int fanns för alla mina vänner..
ofta gjorde jag saker mot min vilja..eller de e fel ordval men ja kunde åka å hjälpa en vän
tex trotts att min kropp skrek "stanna hemma,sooov"
asså de e väl klart att jag vill vara bland dom ja älskar !!
men den här tiden på året vill ja bara sova..
ja har lärt mig att lyssna på mig själv,att försöka sätta mig själv i första rummet..
å ja mår bra av det!!
de e bara så förbannat jobbigt me allt tjat! folk drar i mig från höger å vänster
å ändå känner ja mig så sjuuukt ensam! :)
ja hatar när folk stressar mig me måsten å ger mig dåligt samvete för att ja inte hinner å orkar ses,
de finns nog inget som får mig att må så dåligt
ibland kan jag verkligen förstå folk som inte pallar alla måsten å typ hoppar framför tåget!
och nej ni behöver inte oroa er jag e inte självmordsbenägen!!
eller jo lite i november :)
ja HATAR november!! kallt rengnigt,mörkt stressigt....november depp! japp!!
annars älskar jag att leva!

Kommentarer
Postat av: Annso

Men Emma!

Jag hoppas verkligen att du tar dig tiden att lyssna på dig själv nu, om du inte tar hand om dig så ... Fy, och jag hoppas att dian vänner/bekanta/familj tar dig på allvar när du säger ifrån!



Vi alla vet ju att du skulle krypa baklänges över glödande kol för dina närmaste - får du samma bemötande från dom/oss?!



Ta all tid du behöver, och jag hopaps att jag inte spädde på din ångest igår?? :S



Tusen tack och triljoners megakramar!

2010-11-08 @ 09:29:22
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0