mot målet för fasen! :)

uppdaterar lite....

innan hon åkte sa jag det jag brukar..eller nä denna gång skrev jag det eftersom
hon bestämde sig jävligt snabbt i sista sekund för att åka :)
"lycka till å krossa nu"
japp de e väl de ja brukar säga/skriva å sen gör hon som jag säger :)
nu ha hon gjort de riktigt fett!! å för första gången lyckades ja se det live (via webb)
å de va ballt !!!
i går tog hon guld i vänster å idag gjorde hon det igen fast nu satt guldet i högern :)

till er muppar som inte trott på henne,snackat skit om henne,betett sig illa mot henne,å inte stöttat henne
IN YOUR FACE MOTHER FUCKERS!! hahahahha
vilka jävla sopor ni e å fan va ni står me snorren fast i skruvstädet nu!!!!
ja e förbluffad över dom som kände sarah i början av hennes karriär å inte fattade vart hon var på väg!

vi hade inte setts på 3-4 år (å detta va innan hon startade me brytning) när vi sprang på varandra
uppe på lida country,vi hängde 4-5 timmar å för mig va de solklart..
den här bruden e på väg mot sina drömmar å mål å INGET kommer att stoppa henne!!!

ja va en gång i tiden väldigt mycke mer aktiv än nu i en business,där ja gång på gång fick höra storrys om folk som va på väg mot ett mål å ingen runt om kring dem trodde på,å stöttade dom...alltid detta
"du kommer aldrig lyckas" "de där funkar inte" "hur kan du va så dum att du prövar"
ja fick själv jävligt många gliringar!
många hävdade att de va för dom va rädd om mig å de kanske de va ?? fast ja tror att dom va
rädda för att jag skulle lyckas! ja tror de e vanligt!! ingen vill stå kvar när tåget går
de e inte snällt de e elakt!!ni som gör så här,ni som e andras DRÖMDÖDARE!! sluta me det!!
va spelar det för roll om man prövar å de inte funkar??

en man som fick mycke gliringar från sina dåvarande kollegor gjorde de skönaste
en fin å solig dag satte han sig i sin röda drömbil (nercabbad)
han åkte till sitt jobb,lämnade in sin avskedsansökan,å en burk kakor
med lappen  " DE FUNKADE"
redan då va han ekonomiskt tryggad för resten av livet,å även sina barns liv tack vare businessen.....
hanns fru gjorde de hon hade drömt om ..
hon åkte till sitt jobb, lämna sin avskedsansökan..
stälde upp sin väckarklocka på bordet framför sina kollegor å tog fram en hammare(?) slägga(?)
liknande föremål...slog klockan i tusen bitar å sa " DE FUNKADE DEN HÄR KOMMER ALDRIG MER ATT VÄCKA MIG TIDIGT PÅ MORGONEN " å sen gick hon :)


gången innan vi sågs på lida hade ja henne som konfirmand å då sa hon till mig
ja ska fan ha lika långt hår som dig!
därför ska jag visa bilden som togs den kvällen å denna bild e ett bevis på att allt går om man bara har ett mål
OCH är motiverad å ger allt :)





bäbis om du läser detta! tack för att du finns i mitt liv,tack för att du alltid gör mig glad!
å va så säker,ja kommer ALLTID stötta å peppa dig!!
å du kommer alltid att omedvetet betala mig tillbax me väldigt många fantastiska armbilder hahahahahah
puss på dig!!

å till alla andra följ era drömmar å mål! man kan alltid lyckas
å om man inte skulle lyckas för stunden så kan man alltid resa sig upp å försöka igen!
de enda settet man misslyckas på e när man inte försöker alls!!!


carpe diem mina vänner!!!!

Kommentarer
Postat av: alicia

Så jävla sant, bara att köra på. The sky is the limit!

Och ja...det kan nog faktiskt vara så att det är lite partyparty...Så himla typiskt!! :P

2010-11-07 @ 15:50:47
URL: http://wonderlandalicia.wordpress.com
Postat av: Sarah

Du är ju bara för go, älskade Emma! Puss på dig! Fint skrivet <3

2010-11-07 @ 16:37:25
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Emma

vad duktig hon e :D

2010-11-08 @ 09:08:35
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0