ansiktet utåt?! jo tjena...

vi har fått nya arbetskläder som min chef själv har bestämt..
man skulle kunna tro att hon e helt jäkla färgblind,men tyvärr tror ja att de e så illa
att hon verkligen gillar dessa färger!
de känns som om man e tillbax på lågstadiet på 80talet
å har fått sina skolmysdressar :)
okej fär´gen e ju inte de värsta utan att hon e ...ganska dålig på dehär me storlekar!!
japp ja ser ut som en 80tals färgad kasler!

här e en bild på övertröjan med den fint kombinerade undertröjan
älskar att den e så fint slimmad å framhäver alla valkar! :)
sen att ja inte kan röra mig heller de e suveränt!


sen fick vi ju en sommartröja oxå...



sen fick man bara dessa två tröjor de e ju fint när man jobbar 6 dar i sträck!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefina ju :D <3

2010-11-14 @ 22:24:10
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Cornelia

hahaha!! :D

2010-11-14 @ 22:44:35
URL: http://corriss.blogg.se/
Postat av: Sara

hahahaha Emma du e så himla skööön.. Och gullig förstås..Jag som skulle äta kassler idag... Puss och kram

2010-11-14 @ 23:25:54
Postat av: andelina

hahaha ja dör.. vill inte ens prova mina... Hade alla på sig kläderna idag??

2010-11-15 @ 22:27:51
Postat av: Emma

emma jag kommer strejka :)

2010-11-16 @ 18:35:32
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Tess

Jag vill oxå strejka! Fördelen för dej å va sjuk...du vet ju va du slipper,haha ;) Fasar för att gå till jobbet i morgon å få min påse,haha!

2010-11-17 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0