imorn kommer ja å lossan se ut som tvillingar :)

har vart å knäckt rygg idag igen
nu har ja så förbannat ont :)
men de har givigt bra resultat sen sist, vilket de oftast gör på mig...
 man brukar räkna att man vinner ½ cm /gång dvs man knäcks så man e rak när man lämnar å när man kommer tillbax så har man gått tillbax delar av sneheten men inte allt
på mig brukar vi oftast vinna en hel cm/gång,å så va de idag eller 8 mm för att va exakt
så idag va jag 20mm sne när ja kom :/
inte konstigt att man har haft ont i veckan ja har ju lixom blivigt 20 mm sne på typ två dagar  hahah
idag prövade han nån ny grej som han inte gjort förr på mig ,han funkar lite så :)
de gick ut på att jag låg på rygg me benet böjt å uppdraget me knät mot hakan lixom
å sen la han sig me sin vikt över (haha all närhet e trevligt )
sen sa han åt mig att pressa,målet va att lixom lyfta honom ,sen pausade vi å efter pausen la han mer vikt över mig
asså hej å hå lendryggen å röven mina vänner aj aj aj aj :)
efteråt konstaterade han
" ja jävlar emma du e ju  jävligt vig å skitstark" hahah
sen e jag ju mycke svagare i vänster men de e ju tack vare att de va ju knät/å lårmuskeln som ja pajade i mc-olyckan å de e ju fortfarande inte bra...
de e fan ett under om ja kommer upp ur sängen imorgon :)

imorn e ja bjuden på 60års fest hos mitt ex mamma haha ja jag vet de låter lite konstigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0