tönt *poff* borta!

förstår mig inte på folk som känner ett behov av att vara elaka?!
en vän till mig har bloggat om att hon har en jobbig dag å om att hennes självförtroende sviktar lite just nu
då har nån tönt vart inne  å laggt en elak kommemtar...
VARFÖR!!!??? va får man ut av att vara så elak å om de nu inte handlar om att vara
elak  utan att denna person inbillar sig att hon hjälper till me bra förslag om psykologhjälp osv osv
så kan man ju skriva sitt namn å stå för va man tycker!!!
ja hatar verkligen töntar som e anonyma!!!
de e så omoget å töntigt!
om man inte vågar stå för de man tycker då har man ingen rätt att tycka heller!!!!!
jag kommer ALLTID att ta bort anonyma kommentarer!
ni e inte värdiga nog att få kommentera min blogg
punkt slut!
frida stå på dig! du e grym å jag e sjukt inponerad över din viktnedgång hoppas att du når dina mål!

Kommentarer
Postat av: Emma

anonyma jävlar alltså!!!!



Haha men dennis är inte en man,

han är min bebis emma haha :)



vadå för leggkontroll :O?



Det är fan vi som gör dte glatt på jobbet tihhi :)



<3

2010-11-03 @ 09:06:56
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Frida

Tack för ditt stöd Emma!

2010-11-04 @ 16:33:25
URL: http://ineverbeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0