svarar på kommentarer!

sarah:du e skadad! tänk på att du har en påse me egna kläder!!
cornelia: skratta lagom de finns nog kläder till dig oxå, mig veterligen e du fortfarande anställd ;)
sara: tack! de va snällt skrivet! kassler e smarrigt fast inte sexigt om du förstår va ja menar ?!:)
andelina: du e snygg va du än sätter på dig! du kommer se ut som en hot mama! (något 80 inspirerad)
många bar fleectröjor över  dom fula kläderna i ren skam :)

jag kommer aldrig baxa in mig i dom tröjorna å spatsera runt me mina valkar så väl synliga i butiken! fan då kommer ju nån stämma oss för typ ofredande :)

idag va altså första dagen me den nya clown uniformen :)
personalen va måttligt road,dom flesta försökte dölja sig så gott dom kunde :)
chefen va skela lycklig,hon älskar färgerna vilket får mig att fundera över hennes psykiska hälsa :)

ja har en söt kollega som e väldigt... ljus ,ja har inte träffat henne idag men ja tror att hon i dessa skarpa färger kommer se ut som en 80-tals vålnad! -tina nästa gång vi jobbar ihop ska ja klä ut mig till gost busters å jaga dig i butiken !!! :)

om ja orkar imorn så ska jag åka till dress man (chefens order) och leta efter kläder i samma färger
å rätt storlek...stor risk att de finns i dom färgerna!
om ja inte hittar har jag fått order att köpa svarta kläder...tror ja mer på :)

ska oxå försöka hitta lite accessoarer till jobbkläderna
neonrosa benvärmare
knallgula tajts
svarta pumps me stilettklack
stora örhängen,massor av sånna tunna armband som skramlar (ca 200)
blå mascara,nya färgglada ögonskuggor,rosa/rött läppstift,å horrött nagellack :)
ja å sen får ja boka tid för tokhård pärmanentning samt fet sneluggs klippning hos emma
hum undrar om ja glömt nåt???
undrar om man får jobba me freestyle å hubba bubba oxå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0