mina drömmar..

oj oj ja har så mycke drömmar vissa mer rimliga än andra :)
för att göra det enkelt så finns de ju vissa drömmar å mål som e nödvändiga för att leva å må bra
att jag drömmer att få ett långt å lyckligt liv lixom
me andra ord ja drömmer om att:

få ha hälsan
hitta den stora kärleken å skaffa familj
att få ha min familj å mina vänner friska å lyckliga
att ha ekonomisk trygghet
att få trivas å känna att man har ett jobb som stimulerar än

skulle dessa drömmar falla in så skulle jag leva ett härlligt liv å ja skulle vara nöjd :)
men sen finns ju dessa drömmar som handlar om att hotta upp livet lixom

ja vill resa till världens alla hörn
vara ekonomiskt oberoende
bli en stjärna,bli erkänd lixom
få en supersnygg kropp
bli en pärfekt människa som aldrig felar,alltid gör rätt,inte har fördommar,aldrig hamnar i konflikt
ja vill va älskad av alla
man vill va den pärfekta mamman å den pärfekta frun
sexuellt ska man vara en gudinna

sen finns de ju drömmarna för själen ..

att få jobba me något som stimmulerar än å där man känner att man gör nån nytta lixom
ja har ju alltid drömt om att få jobba me ungdommar,gärna dom som har de jobbigt
att kanske ha fadderbarn, å att ha obegränsat me pengar som man kan skänka å göra livet
bättre för folk som har ingenting!

självklart har ja ju oxå drömmar om fred på jorden,att alla lever i harmoni å älskar varandra
att alla har de fantastiskt å kan leva ett fulländat liv :)



Kommentarer
Postat av: Emma

man kan lyckas med allt bara man vill :D

men om du ska resa jorden runt hänger jag gärna med :D



är den så dålig :O

2010-11-30 @ 23:18:05
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0