min första kärlek..och som bonus en resa av mig i bider..

ojoj ja hur räknar man då??

först va ja nog kär i mamma å pappa

n

å sen tyckte ja om min bror :)


sen lekte ja me jimmy på gården å de e inte omöjligt att ja va kär i honom!
å så rätt ja hade å va smart ja va,för han e fortfarande både snygg å trevlig ...




första riktiga minnet av kärlek till killeva!
ja minns när ja va liten asså vi snackar lekis-5-6 år gammal så va ja kär i min vän magnus,
våra mammor umgicks oxå men han flyttade innan de han hotta till mellan oss :)
ja va grymt het då!


några år senare kärade ja ner mig i italien i min kusins bästa kompis
haha ja va väl typ 7 å han kanska 20,fast han va snäll å ja va grymt söt å charmig :)
ja har bilder på när ja sitter i knät på honom fast dom ligger nog i förådet ,så glöm det! :)
men han va mycket stilig i alla fall! hade jag å fabio träffats några år senare så... hahah
ja tippar på att ja såg ut typ såhär på den tiden ...



sen va jag kär i johan..eller nä de va ja nog inte men vi va ihop i alla fall,
min bästis anne fråga chans på massa killar i klassen åt mig å johan nappade,
själv tror jag att hon hade flera killar,de va så på den tiden :)
fan asså fler killar borde ha svarat på mitt "frieri" :)

sen hade ja inga "förhållanden"(haha) förns på högstadiet
redan i början av sjuan blev ja blixtkär i en söt fantastisk kille som ja kännt hela livet
vi hängde jätte mycket fast ja va nog skitjobbig!
vår kärlek höll i många år..ja eller i alla fall från min sida haha han va nog aldrig kär alls?! :)




ja å sen gick ja in i mit första riktiga förhållande slutet av 9an(?) eller första året på gymnasiet
ja å nicklas va tillsammans nått år ..japp han va nog min första kärlek,
sen vetifan om han va värd min första kärlek :)
 


sen hittade ja en fin kille som ja gärna kallar för min första riktiga stora kärlek!
ja älskar honom fortfarande å de e garanterat ömsesidigt!
dock kommer vi aldrig bli ett par igen men vi e världsabra vänner :)

så här såg ja ut när vi va tillsammans..shit då va man ung å vacker ....


anders ser ut såhär nu..


å tillsammans har vi alltid kul å e alltid skitsnygga :)



Kommentarer
Postat av: Annso

Åååh vad roligt med såna bilder! Supersöt var du, dina kids kommer bli vackra som fasen!!



Och du, den där svartvita bilden ;) Fasen så söt han var som liten och oförstörd :p

2010-11-18 @ 15:06:28
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso

haha stackars deras mor, tänk om hon visste att vi är skyldiga till deras omvändning ;) :p



Nej, det är faktiskt inte Thomas Ö jag skrev om, utan en annan Thomas. Ö:et orkade jag inte ens gå in på när jag skulle skriva, det var två års jävelskap som skulle ta alldeles för mkt tid att sätta i pränt :p

2010-11-18 @ 17:43:43
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

ååååhh vad söt du va när du var liten emma:D

men du är fortfarande söt sötis :)



kramar

2010-11-21 @ 11:37:43
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0