jahapp då va de vinter en dag då...

idag har jag verkligen ingenting att säga mer än burrrrr
de snöar å snöar å snöar....
något som e positivt me snö e ju att de blir ljusare i alla fall!!
å ja har inte så stort problem me snön om den bara kommer å sen får ligga kvar!
men ja hatar verkligen snö,regn,slask,sol,regn,blåst,snö,storm,om vart annat,
helt omöjligt att klä sig å man e blöt om fötterna va man än har för skor...
sen ere de här me alla kläder! de blir dubbelt så mycket att tvätta,
allt tar lång tid..eller längre tid,man ska på me underställ å grejer innan jobbet,snöra viknterskor
å sen pulsa i snö,detta innebär ju att man de tar 10min extra att ta sig till jobbet :)
å dessutom e alla män klädda i stora bylsiga jackor så man inte ser en enda arm :(
inte konstigt att man e deppig på vintern!!!!!!!!!!
jaja idag får ja i allafall se va min nya vinter jacka/kappa går för :)
hej svejs nu ska ja gå å vända tvätten å sen måste ja duscha å göra mig iordning för credo
bettan e så snäll som erbjuder mig skjuts så ja slipper gå eller försöka åka buss i detta väder!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

pepp pepp pepp, julia kommer till tullinge i helgen, på fredag blir de självklart tbs! kom dit om du har lust :) kramis

2010-11-09 @ 21:41:23
Postat av: Julia

pepp pepp pepp, julia kommer till tullinge i helgen, på fredag blir självklart tbs! kom dit om du har lust :) Kramis

2010-11-09 @ 21:43:31
Postat av: Jonahlejla

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-12-19 @ 10:08:47
URL: http://jonahlejla.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0