i min handväska....

i handväskan har jag ingenting! ja andvänder nämligen ingen sådan :)
men i ryggan har jag jävligt mycke skit!!!!

!

allt man behöver ..å lite till.. å en jävla massa skit! :)
*förpackning me kompresser å tejp för att kunna plåstra om mig
*strumpor
*halstabletter,extra starka,strepsil,zyx,tuggummi,nå andra karameller
*bindor
*deo,å parfym,läppstift,spegel
*värktabletter,tabletter mot sur kista,nässpray,astmamedicin
*de finns oxå en påse me massa värktabletter,å den fina nesesären e oxå fylld me "knark"
*kamera
*nycklar till mamma
*kniv,tändare x3 batteri,pennor (mer eller mindre fungerande)
*ja å så massa kvitton å annat skräp....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0