hum...syskon?! den e komplicerad,fast inte lika illa som för emmsan :)

först har jag ju en bror på riktigt !!
samma mamma samma pappa samma blod rakt igenom lixom!
ska lägga upp en bild på honom bara för ja vet att han hatar det :)



sen har ju mor min skaffat en ny karl som har ett jäng ungar,som enligt konstens alla regler borde bli nån sorts plastsyskon?!
glöm det!! asså hanns vuxna dotter e helt keff i huvudet!
hon e värsta socnuckan som typ pundar (hon å  roland har ingen kontakt)
sen har han ett par vuxna söner som bor nån annanstanns å dom har ja aldrig träffat
å sen har han en dotter som inte e hanns blodsligt men henne gillar jag :)

sen har jag ju bror! vi e syskon å vi älskar varandra! vi blev syskon typ 97 vi har inte samma mamma eller samma pappa å inget blodsligt men han e min bror å ja e hanns syter :)
(hela min släkt kallar honom bror för dom trodde han hette bror hahah)

här e bror...å hans vackra kvinna emma...som e min syster :)
ja å så deras lilla söta emelie,som ja alltså e ...fastermoster till :)



sen har jag ju mina små små bröder som ja fick i somras :)
bästaste johnny å söder ...asså om dom ber om det så finns de
ju inte en chans i världen att ja inte skulle vara deras syster!!!


jo å sist men inte minnst så har vi ju min extramamma på jobbet :)
hon har ju SJU barn som då borde vara mina syskon, men de e bara den nyaste minstaste
vincent som räknas,han e min pluttbror!!! :)

så de va väl alla tror jag...tur att ja inte måste redogjöra för alla mina barn! :)
oj oj 0000 e klockan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0