gripande....

just de ja ..
sist när jag körde ett boktips här på bloggen så tipsa anso mig om en annan bok
shit anso tack som fan för tipset den e så snuskigt bra!!!
har inte riktigt läst klart den ännu,mycke för att ja blir så jävla arg när ja läser :)
nä men ärligt läs denna!!!!
emma ja du får låna den av mig snart,så fort du läst ut dom andra....



asså ja gillar denna typ av böcker...de ska va värklig händelse,eller värklighetstroget
gärna gripand,spännande,tragiskt..... inget tantsnusk,å inget rymden eller tolkien
fy fan va menlöst!!!

om du råkar ha lite tips till mig så give it to me!!!

hum nån dag ska jag skriva lite tips själv men just nu pallar jag inte...:)

Kommentarer
Postat av: Annso

Oooh, jag har en hel drös med böcker hemma som du kan ta över! Är precis som du, måste läsa böcker med känsla, gärna sannberättelser.

2010-11-01 @ 08:31:42
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

ska skynda mig och läsa nU :D

perfekt nu när jag börjar bli sjuk -.-

Frans jobbar istälelt för mig ikväll så du vet.



Pussar

2010-11-01 @ 11:40:24
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0