för tätt inpå...läs inte detta :)

asså vissa grejer vill man ju inte läsa!
sen vet jag att vissa av er inte kommer kunna låta bli å ni får skylla er själva!! :)
ja fick altså en böld,å om ja förstår det rätt så har man då fått nån sorts bakterie som
börjat växa invändigt och då bildas var de hela växer å växer...
man kan nog få detta typ vart som hellst å om man väl fått de en gång så kommer det oftast tillbax på samma ställe :(
för 5år hade jag en varböld på samma ställe som nu
ja va nere på vårdcentralen men läkarn vägra att snitta för den inte va "mogen"
så ja skiickades hem med penicilin å 3dagars förjävlig smärta, tack!
tre dagar låg jag fullpumpad me allt smärtstillande ja hitta hemma,försökte att inte röra mig alls..
sitta upp va helt omöjligt stå å gå va nått man gjorde i nödfall,dvs för toabesök typ
ja har ett sjukt minne från torsdagskvällen under dagen hade ja hittat en karta tradolan,
smärtlindring som ja fick efter mc-olyckan,värken va borta från mitt medvetande,dvs hjärnan skickade inte vidare infon om smärtan,men kroppen kände den på nå konstigt sett så tårarna bara forsade å ja fattade inte varför :)
ja tycker att de e helt sjukt att ja inte fick nån smärtlindring utskrivet! å detta kommer läkaren få veta!!

ja vaknar fredag morgon vaknar jag av en extrem smärta som helt plötsligt försvinner å ersätts av
"en varm kladdig känsla" :)
japp en explotion har skett...
asså ja e ju lite kinkig me sånt här,andras blod e inge problem men mitt eget funkar inte
å de e inte bara blod utan ja kan typ bli snurrig av att klämma en finne :)
snu snackar vi ganska mycke större mängder av snusk som luktar ...ja de går inte att beskriva va de luktar!
för 5 år sen när den bölden sprack så svimmade ja i badrummet,
nu va ja mer samlad!
rengjorde,duschade,å la om såret..tog värktabletter å gick å la mig igen..
4 dagar har nu gått å de varar fortfarande en hel del men de går helt klart åt rätt håll!
de som e jobbigt nu e ju att de troligtvis håller på att läka å därför kliar som fasen!
ja håller på att bli galen :)

nått annat som känns sådär e ju att alla värktabletter å de starka penicilinet har givit en del bivärkningar!
dels e ja trött som fan,dels e kistan riktigt risig!
senaste två dagarna har vart förjävliga rent ut sagt!
känns som nån äldat mig i röven typ!!
aja nu ska ja sluta gnälla!!
hoppas verkligen att ja kan jobba på onsdag men de kan va så att ja behöver ett par dagar till?!
håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0