emma tyckr till om idol :)

ja försöker verkligen sluta titta på idol :) mest för jag tycker att de suger iår!!
hade de inte vart för Jays magiska röst så hade jag nog inte kollat alls...
fast ja kan ju inte slita mig!! å idag va de ju faktiskt riktigt bra!
flera stycken va ju bra idag! till skillnad från vanligheten :)
så sjukt i år för tjejerna e svaga som fan!
nu lär ja ju få en avhyvling av linneas fanklubb,anso snälla slå inte så hårt :)
dom två brudarna som ja gillade åkte ju tidigt...sassa å varg
ja va kan man då få ut av detta?? emma gillar jay som e rock å har en sträv sexig manlig röst
varg som har en sjuk powerröst helt outstanding!!
å så sassa en blandning av power å heshet ,lägger vi till mini weises röst och hanns sätt att underhålla på cenen
så förklarar de nog väl va jag gillar å uppskattar :)
resterande brudar e mest wailsoppa!!!
å grabbarna e för mesiga :)
nä de ska fan va en rocker för att underhålla mig!!
hoppas jay står i globen om några veckor! de e fan dax att en riktig MAN vinner!!! :)

btw gillade jag uniceflåten!! de kommer nog bli en riktigt bra...plåga :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Smaken är som baken! Men jag tycker ju heeeeelt å hållet tvärtom jämfört med dig ;)



Grabbarna är svaga i år, och tjejerna är grymma !! Linnéa framförallt! SÅ talangfull tjej har sverige inte sett på lääänge!



Jay är duktig, men låter ju precis likadant hela tiden,varje vecka,varje låt. Och stel som ett kassaskåp. Näe,blir ingen 'idol' av honom.



Vargen gillade jag också, men hon är ju ute nu så jag lägger ingen energi på henne :p Sassa? Är det 'flatan' med alla piercingar? Minns henne inte för mer än så tyvärr, så jag har ingen åsikt om henens röst. Vissa sätter sig och vissa inte.



Näe, nu orkar jag inte debattera mer för då blir det lika långt som ditt inlägg haha. Puss!

2010-11-06 @ 11:02:52
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: julia

Minna och Jay är bäst, resten suger. Som du säger, inte ett bra idol år!

2010-11-06 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0