du e viktig för mig!!!

har precis spenderat 2 timmar i luren me anso :)
så jävla värt!! vi har verkligen kul när vi pratar (eller i allafall jag)
anso e en härlig filur som alltid får mig på bra humör!
vi delar mycke bakrund å många störda gemensamma bekanta :)
anso e råball hon har ett helt fotbollslag me barn hemma å hennes hem e så fullt av kärlek!
ja e så imponerad över att hon är den hon är idag efter sitt livs resor!!
å ja e glad att ja får vara me på ett hörn i hennes liv idag,tack till fejan som fick oss att hitta varandra
efter flera års "uppehåll"!!!
anso du e ingen sån där jäkla energislukare,du ger mig massor av energi!
å de gillar ja dig för!!
du e dessutom lika rak som mig å de min vän,de e fantastico!!!!


Kommentarer
Postat av: annso

Menååh! Nu sitter jag och bölar här! Tack för att du orkar lyssna, och tack för alla as-garv! Så jävla värt att vara uppe mitt i natten för att prata med dig!!



Ärlighet, rakt på sak, och kärlek. Det kan inte bli fel! ;)

2010-11-24 @ 08:43:03
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Carla

Så fint skrivet av dig och jag håller med om vartenda ord! :)

2010-11-24 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0