de finns alltid dom som har de värre...

så va man sjukskriven igen dåra
har varken tid lust eller råd....eller tid har man väl fast inte till sånt här tråk,
å lust? ja visst e de ganska skönt att få ligga lite hemma,men ja har ju snuskit ont!
å ja har inte själv bestämt mig för att få en veckas sovmorgon, ja älskar att sova men inte påtvingat :)
å råd har ja väl oxå igentligen,men de suger ju att inte få ut de man e van med å kunna spara som man vill!!!

för 5-6 år sen hade ja samma skit som nu,minnena från då får mig att bli livrädd å börja gråta!
smärtan går inte att beskriva ,å att de dessutom är ett problem me eftersviter på flera månader
känns ju inte heller så jävla porrigt!
har en fått en jävla fucking böld jävel
som e infekterad å varfylld men ändå inte så pass så läkarna vill öppna å tömma den,,
sorryh kanske ska varna för att inlägget kan bli lite äckligt om man e känslig! :)
har i alla fall fått penicelin å nån salva,ja och en sjukskrivning...
då ja inte kan sitta,stå gör ont å gå e fetpain,ligga funkar typ om man hittar rätt ställning...

ja e dock tacksam för att den inte sitter på ett värre ställe (även om den sitter illa)
en kompis pappa hjälpte mig första gången me lite tips å råd då han har egna erfarenheter
å alltid när "hanns böld" kommer till bax så kommer den alltid på samma ställe
(mycke vanligt,så även på mig)
hanns satt (me hanns egna ord) mellan familjelyckan å personalingången...
AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ !!!!!

en annan vän till mig fick en böld i halsen alltså på insidan hon kunde inte äta, dricka å knappt andas
sen fick dom operera henne...
hua hua hua hua!!!
så ni ser ja har de ganska bra ändå
AJ AJ AJ AJ AJ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0