a justde igen :)

idag hände det en så jävla konstig grej,en sån grej som bara händer i filmer!
jag trodde aldrig ja skulle hinna me tåget men ja sprang å han precis in genom dörrarna innan dom stängdes
hade ja inte hunnit skulle de inte ha funkat!
ja kliver av tåget på södra å kommer upp me rulltrappan nöjd me att ja för en gångs skull är i tid till jobbet :)
när ja kliver ut genom dörrarna på stationen rullar de in en buss å av kliver de massor av folk där ibland en tjej me barnvagn,hon lutar sig ner i vagnen för att kolla till sitt barn ..ja tänder min cigg å fortsätter mot jobbet ...
fast ja hinner bara ta ett par steg innan ja känner att även om ja inte har sett nått ansikte,
mer än på håll då hon klev ur bussen å även om vi inte har setts sen 97-98-99-95 (?) ingen aning :)
så e nått så bekant !!! ja vänder mig om igen å tar ett par steg tillbax å kollar på henne
i samma stund tittar hon upp,tittar på mig,vänder sig om ,tar ett steg,vänder om å tittar på mig igen...
vi säger varandras namn samtidigt :)
HALLÅ HUR STORA E ODDSEN!?
linda "lejon" e en brud som ja tycker så jäkla mycke om!!
under några år så var vi aktiva i kyrkan tillsammans,å de finns så sjukt många härliga minnen!!!
asså vänta jo vi va ju på varandras skivor alltså 99, eller min va 99 i alla fall men hur gammal e linda???
ja vet att ja va där me anders i alla fall å ja hade sån sjuk mensvärk å hade fått tabletter av hanns mamma
en rosa å två me text på (en doloxene,å två panodil) hon glömde att berätta att man inte fick blanda doloxene å alkohol...vilket ja gjorde å typ såg elefanter på tranebergsbron på väg hem,anders hade nog inte sin roligaste promenad den natten!! :)
ja just det hur fan hamnade jag där???
jo linda ja,en hyvens as nice filur!!! nu e hon addad på fejan,för ja hade ju inte så himlans mycke tid å snacka :)
men hej å hå fejan å sen kan man ju hoppas på en dejt framöver..efter julhelvettet!!
hon verkade ju oxå ha ganska mycke just nu me man å barn å flytt å nytt jobb....
de roliga va att hon va på väg till tullinge för att hälsa på en av hennes vänner som e ganska nyinflyttade i tullinge...som för övrigt jobbar som kantor..i min församling :) ja å ingrid va på läger i hop i sommras
hahaha shit världen e så jävla liten!!!
japp ja men de va kul!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

men emma då man får inte dricka alkohol :O



Haha men vilket öde att ni sågs sådär :)



<3

2010-11-01 @ 11:42:00
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0