idag kan ingen få mig på dåligt humör tror jag :)

idag har folk fan vart helt retarded,kunderna har betett sig som mars människor typ,
bara massa bråk å stök,alla har vart inne me sina gnälliga äckliga ungar :)
första timman fick jag laga tre av fyra kassor å sen höll de på att börja brinna i entren i lysrören så ni kan ju gissa vem som fick klättra runt på stege uppe i taket :)
fast ja va lika glad ändå! ja e ju på så bra humör nu hahah

en kund stälde sin tomma korg på "fel" ställe å när jag (mycket vänligt) bad henne ställa den på sin plats så vägrade hon först för de stod ju tydligen fler korgar där..till slut tog hon sin korg i alla fall,för hon tänkte faktiskt ABSOLUT inte städa efter nån annan! *SUCK!*
 kunden bakom henne (en snygg man i sina bästa år) skakade på huvudet å tog dom återstående TVÅ korgarna å ställde dom på "rätt" plats medans han log mot mig :)
ja tackade honom glatt för hanns herodiska hjälte insats ,å sen skrattade vi gott å tanten blev ännu surare moahahahha

sen kom en fantastisk människa in!
hon tittade på mig å utbrast
"ja fattar inte hur ni pallar å jobba i denna miljön! å dessutom e du sjukt trevlig,å vilket tålamod du har!!!du har fan min fulla beundran"
haha de e ju kul att höra )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0