i slutet finns en fråga som ja vill ha svar på :)

har haft en superduper helg! den har vart lugn å skön å väldigt givande :)

fredagen tog ja de bara lugnt efter jobbet,låg i soffan å kolla på film å pilla mig i naveln :)
lördagen spenderade jag i SOLEN på min balkong de va helt fantastiskt! ja kunde lixom känna hur batterierna laddades å hur jag fylldes med liv :) ja älskar sol å värme!! har ofta hävdat att jag befinner mig i fel del av världen å ja ber att få återkomma till den punkten :)
röd som en brandbil begav jag mig sen för att äta middag hos jenny mmm mums :)
söndagen bjöd på en aktivitet som jag ägnar mig alt för sällan åt !!
ja åkte in till söder å mötte upp bästa anne :)
anne å jag gick i plugget ihop (1-9) vi var väl sjukt bra vänner!gjorde allt ihop å vi har haft så himla roligt under åren :) anne va även ett gigantiskt stöd när min pappa dog...
sen gled vi lixom  isär :/ sånt som händer,men vi har väl ändå försökt att hålla kontakt under åren...de har väl gått sådar :)
anne har bott till å från i kenya på grund av studier å detta har väl vart en anledning till att vi inte setts så mycket + att vi har vart ganska dåliga hahahah
hur som hellst så har vi plöjt igenom 5års händelser idag :)

anne kommer i juli flytta till kenya för hur länge vet man inte riktigt men hus,pojk å jobb finns väl där som lockar antar jag :)
vi har pratat mycket om afrika idag och anne har verkligen satt igång min hjärna

för flera år sen gjorde en kollega nån sorts test på mig med hjälp av en dator å nån sida.. testet visade vart man hade sina "livslinjer" vart man hade kärlek,vänner,lycka,pengar välmående osv osv..
ja brukar inte tro på sånt men de va så sjuka grejer som visades både för henne å mig :)
de första jag reagerade på va att jag knapt hade några linjer alls,jo mycke vänskapslinjer i sverige, även mellan sverige å italien vilket inte e så konstigt :)
men san fanns en klar kärlekslinje mellan sverige å england pekande på newcastle, ni som känner mig väl känner till den glade mannen från zimbabwe som jag träffade på iona ..som bodde i newcastle..konstigt!
ja surade lite över att jag hade så få linjer (min kollega hade ju typ en miljard linjer över europa)
ja började klicka runt över världen å höll på att tappa andan när jag såg mina fyra miljarder linjer över afrika hahahahahah
ja har alltid blivit "uppvaktad" av svarta män å fördommar säger väl att många svarta män gillar feta rövar :)

jag å anne satt länge å diskuterade afrika å att jag troligtvis inte riktigt hörde hemma här i sverige ...
som de känns nu så e risken/chansen ganska stor att jag tar annes inbjudan å åker å hälsar på henne i höst :)
anne har även lite snyggt sagt att hon utan problem fixar mig ett eget litet harem tills ja kommer å om ja känner mig hemma å vill stanna så kan hon på nolltid fixa jobb å diverse annat åt mig :)
ja va säger man ?! tanken e ju lockande !! :)
frågan e ju om man skulle våga?? skulle DU våga????

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det ska jag så ses ikväll :D

jag skulle våga <3

2010-05-24 @ 09:14:27
URL: http://MissPerfect.devote.se
Postat av: Annso

Om jag inte redan hade familj och allt det där (blir ju lite svårare att dra iväg till afrika då höhö) så skulle jag LÄTT dra! :D

2010-05-24 @ 12:14:36
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0