e hög när jag bloggar...

den 6/6 ska de enligt reglerna vara en klassåterträff me min klass från högstadiet :)
ja slutade 9an för FEMTON år sen!! vilket borde göra mig till..hum...22 år va? :)

de ska bli kul att se alla igen!
nu börjar ju saker å ting ha hänt,folk har gift sig,ynglat av sig,skillt sig,gjort karriär...
fortsatt punda :/ ...ingen e i alla fall död tror jag?!
vissa har jag ju kontakt me,vissa surrar man me typ på fejan,men vissa har man absolut noll koll på...
även om jag inte gillar alla (vissa gillar ja fan inte alls:) men vi har ju ändå spenderat stora delar av NIO år ihop...
ja känner väl att jag hellre hänger me vissa än andra :)
av nån anledning går ja bättre ihop me grabbarna än tjejerna ...
tror att de handlar om lätthet å rakhet,den e (säg va ni vill!) större hos killar än tjejer!!!!
kommer även idag bättre överäns me killar än tjejer,å dom tjejer ja gillar e oftast ganska.."grabbiga"
jaja nog tjatat om det!

nu ska jag -hör å häpna- gå å försöka sova! även fast klockan bara e 0130 å även fast ja sov 11 timmar natten till idag :)
skyller helt klart på att min kropp e ganska slut efter TVÅ dygns mensvärk! å huvet e ganska slut pga två dygns ganska hårt tablett missbrukande :)
hur funkar det igentligen??
om man har ont å tar smärtstillande har kroppen då fortfarande ont bara att hjärnan lixom inte uppfattar det?? eller försvinner värken??
för ja e helt slut i kroppen även om ja inte har "ont"
ibland när ja tar vissa tabletter så känner jag att de krampar men jag känner inte smärtan lixom...svårt att förklara...men känslan av att man vet att de gör ont lixom... hahah som sagt de e tokiga piller idag å ingen lär ju fatta nått av detta blurr inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0