ajaja imorn blir de hårt :)

ibland gör man lite tokiga val :)
de har jag gjort idag..ett tokigt val som jag kommer få lida av imorgon!
men me tanke på hur kul jag har haft tack vare valet så tror jag att de va värt det :)
åkte till kyrkans lokaler direkt efter jobbet där dom anställda höll öppet för ungdommarna,
en typ av alkoholfritt alternativ :)
de har vart sjukt mycke ungdommar där under kvällen,i blandade åldrar  typ 13- ->
de har fikats.spelats massa roliga spel,pratats,gosats å tvspelats :)

vi spelade ett askul spel som gick ut på att förklara ord utan att säga ordet lixom,ja e en sjukt dålig förlorare
å de e jag INTE ensam om :) gissa om ljudnivån va hög å alla va sjukt taggade :)

sen körde vi singstar...fyra lag å stenhård kamp från början till slut
GISSA VILKET LAG SOM VANN?? haha mitt så klart :)
hum ja kanske inte va den största anledningen till den vinsten iofs
ja sjunger ju hellre än bra lixom  å ja va helt klart sämst!!
men va fasen ja tävlade tillsammans med
en organist,de vill säga LÅÅÅÅNG musikalisk utbildning
en musik studerande  MYCKET begåvad sångerska
å en körsångerska SJUKT säker :)
japp å så ja då som mest ställde till det :)
men kul hade vi jävligt roligt!!!!!!

men men nu har jag ju precis kommit hem och ska typ snart upp igen å jobba
DETTA KOMMER JAG ÅNGRA IMORN!!
ja älskar ju att sova :)

Kommentarer
Postat av: Henrykatarina

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-01-27 @ 16:19:01
URL: http://henrykatarina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0