tummen upp

har haft en tok trevlig dag idag!
skulle ha vart hos tandläkaren idag men eftersom de  inte gick nå tåg då så fick ja boka om lite :)
ha vart nere hos mor å gjort min vattnings plikt :) sen har jag spenderat tid me jenny,alltid lika trevligt!
e på grymt bra humör,tänk vilken makt män har över ens liv! fast de e ju bra när dom gör en på bra humör :)
får väl se hur länge det varar hahah


i min ungdom jobbade jag på en ungdomsgård,en av mina kollegor jobbade även som producent
han e delaktig i denna grymma låt,älskade den från första gången jag hörde den :)
gissa om de finns en del minnen från denna låt?! haha den spelades ganska hårt uppe på gårn...
ja bjussar på länken,
http://www.youtube.com/watch?v=GokFXLtXQoI

nä nu ska jag titta på dagens inspelningar (japp ja spelar in dåliga serier me min video de ni,ja e kvar på artonhundratalet :) )))
 sen ska jag sova!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0