trevlighet ger trevlighet :)

jag vann kampen mot sl :) haha nä men allt löste sig,
va på sl-center idag å fick veta att jag hade rätten på min sida å att killen i spärren igår va dum i huvudet! :)
den extremt kompetente å trevlige killen som hjälpte mig idag
bara skakade på huvudet å dumförklarade sin "kollega"
han frågade oxå om han fick "anmäla" honom till sl kontoret
men ja tyckte att de va onödigt!
ja vet ju att jag hade rätt å jag har fått ett nytt kort å mina pengar tillbax,
utan att behöva fylla i massa papper å grejer som man tydligen behöver annars
(den trevlige mannen hjälpte mig å fixade det direkt på plats)
när han frågade varför jag va så snäll å inte ville anmäla honom talade jag från hjärtat å svarade honom,
-han gjorde ett fel,de kan alla göra!,han kanske va ny,eller stressad! ja gör oxå fel ibland!
varför ska jag sparka på nån om de inte finns nån anledning??-
de va nog anledningen till att han löste alla problem på plats,de va inte hanns jobb men han hade möjlighet
å han såg att ja va en god människa! :)
möt andra som du själv vill bli bemött!!!
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0