slöare än slapp

en konstig dag som försvann innan den kom å ändå har den vart sjukt lång!
vaknade ganska tidigt med förhoppningar om trevligt sällskap men de sket sig så då blev ja lite anti :)
sen kollade jag ut genom fönstret å såg att de regnade då löev ja in i en depp!
spenderade några timmar framför datorn,sen sov ja nån timme å sen har jag inte gjort nått nyttigt alls :)
har vart vaken i typ 11 timmar å har bara rökt EN cig de ni! :)
eller i ofs har jag sovit typ två av timmarna men ändå...
de har hänt så mycke dom senaste dagarna..
*i söndags blev ja me eller mindre erbjuden ett liv i afrika :)
*igår blev en vän mamma <3
*å i dag har två vänner  gått skilda vägar från sina män :/
tur att dom båda verkar må bra!! men de e ju ändå tråkigt!!

nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting å sen ska jag försöka sova tidigt..
skulle va skönt me typ 12 timmars sömn eller så :) de e alltid skönt att ha gjort en sån laddning me sömn innnan man kliver på jobb ons-mån å dessutom lönehelg ....
hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0