slå upp sl i ordlistan å du finner krångel! :)

ja har många gånger funderat över sl`s "nya" access kort,ja saknar vissa funktioner på dom
*om man bara åker tåg så e de ju omöjligt att hålla koll på när de går ut (man kan ju se när man åker buss)
nu tänker ni ju,jo men va fasen de blinkar ju gult tre dar innan de går ut..ja de gör det men om mitt kort går ut en tisdag å jag e ledig lö-sö å inte åker komunalt så suger ju de systemet!
* om kortet skulle avmagnetiseras va händer då??
jo de kan ja tala om för er för de vet ja nu... då får man snällt köpa ett nytt kort,å sen tillkommer massa problem som ja ännu inte kan svara för...
ja måste i alla fall ta mig till ett sl-center för att dom ska konstatera vad som e fel,å sen förhoppningsvis kan dom konstatera att mitt kort går ut 6/6 å sen ska de krånglas me papper å grejer för att kanske få ersättning..
SUCK!!
jaja tjejen på sl va i allafall trevlig alltid något!
killen i spärren på södra däremot va ju ...låt oss kalla de dryg!
ni får säkert en uppföljning på detta i dagarna :)

tack söta emma för att du väntade på mig å typ villig att missa tåget,du e en fin vän!
tur att vi han me tåget i alla fall ! :)

nu ska jag äta middag,bara så ni vet:) de blir en smaskig sallad mums fillibabba ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0