klart ja vinner vem skulle tro nått annat ?? :)

i bland ere bra att ha branch vana :)
i tisdags va jag på maxi å köpte mig en baden baden stol..
efter att ha prövat den insåg jag att den inte va gjord för tjockisar eftersom den vägrade att stanna kvar i liggläge :/
idag åkte jag till maxi me stolfanskapet för att byta den...
tjejen i kassan vägrade att ta tillbax den eftersom de inte va fel på  stolen utan på mig haha,
ja förklarade att de va de dummaste jag har hört (även om ja säkert hade resonerat likadant på jobbet...
sen råkar hon slå ett öga på min jacka å ändrade sig snabbt (hade min ica jacka) hon ringde sin chef som okejade mitt byte direkt :)
emma -ica 1-0 moahahahh

Kommentarer
Postat av: Tina

Grymt Emma=)



Förresten, vigseln blir av, det var bara roligare att skriva så. Han är lite lite putt för att jag inte bär den fula förlovningsringen=))

2010-05-09 @ 10:01:43
URL: http://jagvillbaraattduskaveta.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilken tur :)

haha klockrent emma - ica 1-0 :D

kram på dig

2010-05-09 @ 20:16:44
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0