inte förvånad å lugn som en filbunke...

äntligen  hemma efter en hård dag!
kom till jobbet å siktade in mig på en lugn å soft dag,med förhoppning på att kunna hinna köra mycke överhyllor å fixa lager å städa å lite sånt som man aldrig hinner annars...
tills jag inser att chefen inte har gjort de hon ska :/
som vanligt vid lång helg så drar chefskan me familj,detta innebär ju att vi inte bara tappar henne som "personal" utan även hennes man,denna gång hade dom i allafall fixat personal för hansa men dom tog min kvällspersonal!
chefen hade tagit på sig att fixa en "ny" kvälls stängare men gissa om hon gjort det!!!!
ja ringde henne bara för att de e lite kul :) å fråga vem hon hade fixat till kvällen eftersom att ingen dykt upp, å fick till svar "oj de har jag nog glömt"
NÄÄÄÄH tror du att du nog har glömt det?? ...sopa!
jaja eftersom att ja e så lugn,glad å harmonisk nu för tiden så blev ja inte ens upprörd utan ja bara gilla läget å gjorde de ja hann me :)
inte ens när tömningen av kassorna strulade blev jag arg..eller jo lite irriterad blev jag :)
men va fan orka va grinig,de e snart sommar å varmt,å ja trivs !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0