glad= dåliga inlägg.. :)

nu va de ett tag sen jag bloggade!
ja bloggar mest när jag e arg å irriterad haha som om att jag behöver skriva det,känns som om mina läsare vet det :)
hur som hellst e jag glad,mår bra å tillfreds  just nu ,å därför har jag inte så mycket att skriva :)
i lördags va jag å mormor på middag hos min bror å hanns tjej,de va trevligt!!
i söndags va de grill premiär (i alla fall för mig ) hemma hos bror å emma de va smaskit värre!!
de va aldeless för länge sen vi spenderade tid ihop!! emelie har ju blivit jätte stor ju :)
idag har ja bara jobbat...å imorn e jag ledig ..
årets tråkigaste inlägg!
men ta de lugnt mitt liv keffar snart ihop igen så kommer mina sura blogginlägg tillbax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0