de borde va förbjudet att jobba när de e fint väder!

har jobbat idag..sjukt surt me tanke på att de typ har vart sommar ute idag :/
efter jobbet gick jag för att fira fina fina mia (en kollega å extra mamma )
vi grilade å myste på hennes kollonilott.. japp vid den mysiga lilla stuga som utsatts för alla inbrott, nu har vi fasen reclaimat lotten lixom :)
kvällen bjöd på god mat å fantastiskt sällskap,sjukt mycke skratt å hopp om sommar :)
mias lott e fan ett tecken på sommar !!!

imorn e de 85 års partaj som gäller.. min goa mormor ska firas likt den drottning hon är :)
min mormor e härligt pigg å har både hälsa humor å livet i behåll!
ja kan faktiskt prata om de mesta me min mormor!
hon e alltid vacker å piffig,hänger med i musik,mode,å har mycke bättre kondition än mig :)
(vilket iofs inte e en så jävla bra motstock :)
hon bor fortfarande kvar i sin villa å sköter både hus å tomt( stor) helt själv !
en av presenterna hon får från oss imorn bevisar faktiskt hur bra koll hon har hahaaha
hon kommer få en cd med en av hennes favorit artister.. hon blir så himla glad av denne artistens bitar ( japp låtar heter bitar när min mormor pratar :) artisten heter, hör å häpna ...lady gaga :) visst ere härligt :)

nu ska ja gå å sova så ja inte ser ut som ett lik imorn :)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0