skitsnack ha jag svårt för!

jag har svårt för folk som snackar utan att ha en susning om va dom snackar om!
nu kanske vissa tycker att denna beskrivning stämmer på mig?!
japp ja snackar mycket! de står jag för till 1000%
ja står oxå för de jag säer,om jag inte redan har sagt det till vederbörande så har jag inte problem att göra det heller!! ja snackar inte skit!! de passar jag mig jävligt noga för :)
självklart kan man ju ha fel ibland!! de händer ju även den bästa å ibland har ju även mina källor rabies hahah
 
men  ofta vet jag mycket å ja vet va jag snackar om..
de e ju så att jag både e nyfiken själv och så får jag ju reda på mycket eftersom att folk berättar för mig..
de kan oxå handla om att jag känner mycke folk :)

detta e så andra brukar säga om mig..
alltså att om man vill veta något så ringer man emma :) hahah
jag e alltid nogran med att säga att "jag hört" eller att jag "e osäker på" om jag inte vet till 100%
å om jag inte vet alls, så lägger jag mig inte i saker..alternativt så tar jag reda på det,som sagt nyfiken som synden :)

de jag har svårt för e folk som pladdrar för att va balla å som lossas att dom har koll...
på vägen sårar dom folk å förstör saker å ting!!
vill man se detta svart på vitt så kan jag rekomendera https://www.flashback.org/
de måste ju va stans mest oseriösa "diskutions forum"
pröva själv! fyll i något du vet mycke om i sökfältet gärna om en person :)
så jävla mycke störda lökar som sitter där å utalar sig om grejer dom har noll koll på !!!!!
själv sökte jag på en gammal vän som figurerat en del i pressen å fick veta både de ena å de tredje :)
typ att han har syskon/syskonbarn(som inte finns)
folk namnger folk som han ska va släkt me (som inte finns )
folk har råkoll på vart han finns nu osv osv
nä folk har noll koll!
varför utalar man sig då?? å dessutom anonymt!
å dessutom e folk  kaxiga å skriver grejer som dom ALDRIG skulle säga ansikte till ansikte :)

nä snacka när ni har koll eller va noga med att berätta att ni bara funderar eller diskuterar kring möjligheten av om de e si eller så..
va även sparsam med elakheter men överös däremot när du har något fint eller bra att säga!!

i slutendan får ju alla göra som dom vill å utala sig som dom vill, varken jag eller nån annan kan ju hindra...
frågan e ju bara hur du skulle vilja ha det själv
ingen vill ju att de sprids massa osanningar om en  själv ,eller att folk snackar massa skit
gå alltid till dig själv!
hur vill du bli behandlad??

 glöm inte att om du bäddar knöligt så får du oxå sova obekvämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0