man bestämmer själv över sitt liv!!!!

igår va jag å myste hos emma å bror,och den sockersöta lilla emelie :)
vi hade en trevlig kväll åt gott å satt å kolla på tv fast vi va nog alla jävligt trötta!!
kom hem å somnade på soffan,vaknade å gick å la mig i sängen...har sovigt typ 13 timmar :)

vaknar idag å har typ en miljard missade samtal! kära vänner ni måste kunna klara er även om jag somnar tidigt en dag!!
nu ere ju vår,solen e framme å snön e på väg bort! nu e ja trött på allt gnäll!
fan va folk gnäller hela tiden!! folk e less på jobbet,sambon,inte sambon,skolan bla bla bla...
eru less så va fan ta tag i ditt liv,LÖS PROBLEMET,inget kommer bli bättre om man sitter på fetröva!
å när de e vår gnäller man inte!! (jo man får gnälla om man har verkliga problem som inte går att lösa)

ja har en vän vars far e ganska nära döden,självklart får hon ringa å gnälla!! fast hon e fan den som gnäller minnst!
hahaha nu ringde hon faktiskt,vilket sammanträffande! :)
skönt å prata me henne för hon e glad å positiv,hon e min bästatse vän i hela världen,hon vet nog fan allt om mig:) ...
nä kära vänner där ute ta tag i era liv nu! ring å berätta roliga positiva saker för mig nu :)

på tal om roliga grejer jag har fått veta i veckan som va,GRATTIS SARA till praktiken fasen va grymt kul!!
ja älskar när de går bra för mina vänner :)
hoppas de leder till massa jobb för henne!!
om nån behöver en livs koach eller något åt det hållet så kan ni ju höra av er så skickar jag er vidare till fina sara :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Åååh vad jag håller med dig! Är så less på alla negativa människor så jag kräks! Gör nåt åt skiten eller håll käft liksom! ;)



Angående att träffas så är du inte dålig ett dugg! Jag kan typ träffas jämt, så det är bara att hojta till så grejar vi det.



Stor kram! <3

2010-03-16 @ 12:14:41
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso

Den här veckan är lite bättre, men det kvittar egentligen.

2010-03-16 @ 16:51:35
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0