skitskrivardag

har påbörjat flera olika inlägg,men allt jag skriver blir bara dåligt å rörigt!...'ja har verkligen bra och dåliga skrivdagar!! dagar som denna blir det ingen ordning på någonting :)
ja vet inte om det beror på att jag e trött som en gnu,eller om det beror på att min rygg e helt keff?!
ja e tillbax i ett stadie som jag var på i sommras..
just nu e jag så sne å så mycke grejer ligger typ fel, något presser mot lungorna vilket gör att de känns som om jag får för lite luft (att ta ett djupt andetag e typ omöjligt och gör ont)
spänningarna i nacken gör att jag får huvudverk
japp imorn måste jag ta tag i detta!! imorn ringer jag till kiropraktor håkan :)

hoppas att jag e på mer skrivhumör imorn,ja tänker verkligen sova ut imorn!!
den som ringer å väcker mig är DÖÖÖÖÖD!!!!
puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0