pms jo men visst!

kan inte minnas att jag hade pms när jag va yngre å jag brukar ofta hävda att jag inte lider av det nu heller...
men herre Gud idag har jag verkligen lidigt av pms!!!!
tur att man inte lever tillsammans med nån :)
just nu har jag typ en konstig längtan efter att slå på någon!
nån som kan tänka sig att ställa upp??
ja e inte jätte stark så jag slåss inte jätte hårt ..fast ja e grym på att träffa den onda närven på överarmen å jag e oxå jävligt bra på att träffa på exakt samma ställe igen å igen å igen :)
älskar när killar ska vara manligt macho :)
de händer nämligen att jag frågar om jag får boxa lite på mans arm ibland,å då får man ju oftast höra men visst gumman slå dig trött å så spänns armen å de e bara börja mata slag :)
de tar tid innan ja blir trött å som sagt ja e duktig på att träffa moahahahha
sen får jag alltid dåligt samvete å ber om ursäkt,ja e ju lixom inte en våldsam tös :)
dessutom måste man ju oxå klappa lite fint på manlig muskules överarm sen å de e ju ALDRIG fel :)


Kommentarer
Postat av: Annso

Pappan är idioten :/

2010-03-22 @ 08:40:28
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso

Mjo, men han pratade själv fläckfri svenska, och eftersom dom redan satt på tuben när vi klev på i Skäris så antar jag att han bor i typ Alby,Fittja,Norsborg. Det kändes mer som om att han tyckte att han var försvenskad och klagade på 'blattarna' som inte är det. :/

2010-03-22 @ 15:01:22
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Hahah :)



gick det bra igår?

kram <3

2010-03-23 @ 15:07:51
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0