ledig lördag,jo men tjenare!

konfirmationer hela dagen å sen en vända till pizzan på kvällskvisten :)
min fine vän jocke körde ju trubadur i kväll å de va jag ju tvungen att uppleva!!!
lyxade även till det med en cider hahah emma å alkohol tillhör inte vanligheten! :)
träffade massa roligt folk som ja inte sett på länge men kombinationen ingen sömn,dåligt me mat,å alkohol golvade mig så de blev en tidig hämgång!
ja brukar ju alltid va typ sisst ut men nu kastade ja in handuken typ 2330 hahha åldern kanske?? ja e ju typ tant nu :)

funderar över varför jag alltid får ont i tänderna när jag dricker alkohol??
vet att nån mer har sagt det men ja minns inte vem?!
ere nån som vet varför de blir så? eller e de bara jag som e störd?

Kommentarer
Postat av: YASMIN

Tror nog inte att du är störd Emma. Trodde att det bara jag var som fick hicka så fort jag dricker coola, men icke sa nicke. Många fler, äv vad man tror, har liknande saker. Så no, you're not silly.



Åh, fikat med honom var BÄST. Han var så jordnära och trevlig, precis som du säger. Mannen kan verkligen sin grej, är imponerad som fan alltså. Det var verkligen roligt idag! (:

Jaha, men vart publicerade han "talen"? Tidningar? föreläsningar? etc... Men din brro var Socialdemokrat va? (:

2010-03-29 @ 23:10:53
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0