jag stjäl från mina vänner,denna e snodd från emma :)

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

- rakad gaddad å med fantastiska armar :)

 2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
 

-nä de e fan dåligt me hångel nu!

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? 


-mina söta kollegor

4. Hur lång är du? 

-typ 165

5. Vilken är den senaste filmen du sett? 


- nån film som gick på tvn i helgen,den va troligtvis inte så bra eftersom ja inte minns :)

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: 

-oj ja raderar oftast medelanden när ja läst dom så ja minns inte ordagrannt,
men de va jenny som ville röka med mig i allafall :)
 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

-prata ja tycker de e as jobbigt att skriva sms...

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

-döden skilde dom åt

9. När såg du senast din mamma?

oj öh innan ja åkte på läger så de e typ 3 veckor sen,eller de e fan 4, oj ja måste se om hon e sig lik snart :)
  

10. Icke godkänt i något ämne?
 

- oja flera stycken,låt oss säga att ja inte trivdes i skolan :)

11. Mvg i något? 


-bild,musik,drama,barnkunskap
 
12. När vaknade du idag?


-1300

13. Vilken är din favoritplats? 


- Hemma,i min säng,eller på min balkong när den e solig å varm :)

14. Vilken plats föredrar du minst? 


- tandläkaren :/

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?

-bra fråga faktiskt... ingen aning typ trampandes på samma ställe antagligen...

16. Hur stor är din säng?

-160
 
17. Vad sover du i?

naken,min mamma har lärt mig att de e hälsosamt :)

18. Hur många kuddar har du i sängen?

- 3 st
 
19. Var har du bott/bor?
 
- tullinge,söder,aspudden,tuna,fittja,å nu e ja tillbax i tullinge å här lär jag dö :)

20. Tycker du om kinamat? 


-nja ingen favvo,men riset e smaskit :)

21. Tycker du om kaffe?

-nä så vuxen e ja inte!
 
22. Vad dricker du helst till frukost? 

-saft eller oboy

 23. Kan du spela poker?

- aa,klart ja kan :)

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
 
- japp cribba :)

25. Vill du ha barn?
 
- Jaaa, ska bara hitta farsan till ungarna först :)

26. Kan du några andra språk än svenska?

- Engelska och italienska

27. Har du någonsin åkt ambulans?

- Nej aldrig faktiskt.

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
 
- havet så klart !

29. Vad spenderar du helst pengar på?
 
- reor,å mina vänner

30. Är du cool?
 
- de bör nog nån annan svara på,fast ja tycker att ja e ganska cool :)
 
31. Kan du rulla med tungan?
 
- va menar ni/du nu?? ja tror att jag kan+att ja kan göra massa kosnter me tungan :)alltså vika den på konstiga sett (sluta tänk så snuskit kära läsare ;)

32. Vem är den roligaste människan du känner?
 

-ja känner nog bara roliga människor!!
 
33. Vad har du för ringsingnal?

-hur ska jag veta? den ringer en melodi å då svarar jag :)dessutom har jag 2 lurar å olika signaler beroende på vem som ringer...
 
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

-mamma har..
 
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

-min fula trasiga ica jacka :)

36. Kan du byta olja på bilen?
 
- nej de har jag faktiskt aldrig gjort! mina bilar har alltid läckt olja så jag har aldrig behövt byta bara fylla på ..ofta :)

37. Vilken var den senaste boken du läste?
 
-postcards killer (marklund å nån snubbe)
 
38. Vem delade du senast säng med?
 
-de kan ja väl för fasen inte skriva här heller :)

39. Dansar du i bilen?
 
- öh nä,eller va menas me å dansa??

40. När var du i kyrkan senast?
 
- v9 i saxnäs..
 
41. Hur många hål har du? i öronen?
 
- 2 ett i varje lixom..

42. Har du någon piercing?

-näsan,räknas det?
 
-43. Har du någon tatuering?
 
- ja 4 st

44. Gillar du någon just nu?

-ja gillar många ...

45. Har du provat droger?
 

- nä inte va jag vet..

46. Röka eller snusa? 

-röker å de händer att ja snusar ibland..

47. Har du pojkvän/flickvän?
 
- nä,så de e bara att slå till om du e sugen,ja e ett kap :)

48. Vad är ditt mobil nummer?
 
-ha skulle inte tro de va! ;)
 
49. Vad ska du göra ikväll?

-klockan e nu 2331 ja ska kolla lite såpa sen ska ja sova...
 
50. Har du några syskon?
 
- Ja en bror,å så bror som ja har adopterat :)
 
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?

- inte en susning? 50 spänn kanske,abonemang på den andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0