ja får rysningar i hela kroppen!!!




detta e typ några hundra meter från min mamma,
där jag bodde mina första 20(?) år..
denna platts har jag passerat varje dag under hela min uppväxt... fett äckligt!!!

min gode vän rastade sin hund typ här under eftermiddagen å fick  då prata med polisen
(dom ville veta om han brukade gå där ofta och om hanns hund hade reagerat konstigt vid platsen
densenaste tiden...
vilket han har gjort,men de första man tänker e väl inte -hum,där ligger nog ett lik!...)
han fick då i allafall veta att det va en man,mörkhyad,troligtvis i våran ålder,och
att det INTE handlar om en olycka!!
urs å fy tänk om de e nån man känner!!! :/  å tänk om de går en galen mördare lös?!

Död man påträffad i kompost i Tullinge

Uppdaterat i dag. 22:02. Publicerat i dag. 17:44

En död man har påträffats i en kompost i Tullinge, sydväst om Stockholm.
Polistekniker är på platsen för att genomföra en närmare undersökning.
Senare på kvällen inleddes en förundersökning om mord.

En anmälare ringde till polisen vid 15.45-tiden på torsdagen och uppgav att en en död person påträffats.

– När patrull kommer till platsen visar det sig att uppgiften stämmer. Det har ännu inte kunnat avgöras om det handlar om ett naturligt dödsfall, sade Björn Engström, presstalesman vid polisens länskommunikationscentral, till DN.se vid 17.30-tiden.

Den döde påträffades i radhusområdet Tullinge Gård, beläget i östra delen av Botkyrka kommun.

Mannen var ännu inte identifierad vid 22-tiden.


Kommentarer
Postat av: Maria

Läskigt.. det är ju inte alls lång ifrån min mamma och pappa.. Usch...



kram til dig

2010-03-11 @ 23:31:27
URL: http://www.msundqvist.se
Postat av: emma

nä de e ju faktiskt jävligt nära!! å han har tydligen legat där länge,uppmot en månad trodde polisen....

2010-03-11 @ 23:45:49
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Nje vad obehagligt :S



haha ibland kan han iallafall vara en gnutta snäll :D

kram på dig <3

2010-03-16 @ 18:11:45
URL: http://MissPerfect.devote.se
Postat av: Arningeborg

Great site, keep up the good work!

2011-07-19 @ 08:43:06
URL: http://arningeborg.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0