igår va de mys söndag....

vi körde lite efter läger hos mig igår,de va mysigt!
de e ju lixom viktigt att avänja sig försiktigt efter lägerliv...
man kan ju lixom inte bara bli helt ensam ju,de e ju typ farligt :)

vi satt här å prata skit å skrattade och hade kul,drack nåt glas (eller vissa drack ju kanske mer än andra,men de e ju inte min huvudvärk!... fast martins hahhahah )
dessutom blev jag av med massa chips å godis från min 30års fest,dom gick ut typ 0911 å va lite hårda men dom gick ju å äta,å va gör man när saker å ting sker ganska oplanerat ?!
då tar man va man har lixom...
hur som hellst gillar jag å umgås me dessa fina härliga människor!!<3
vissa tycker säkert att de e hel galet att jag umgås med grabbarna grus,dom e ju trotts allt  10-12 år yngre!!
men va fan ja har sjukt kul med dom,folk får tycka va dom vill :)
varför ska man välja sina vänner efter ålder? bör man då oxå välja sina vänner efter hudfärg,skostorlek,hårfärg osv??
nä jag väljer mina vänner med omsorg...med helt andra kvalifikationer :)
ja vill ha ett utbyte av mina vänner!
socialt utbyte,diskutionsmässigt,mina vänner måste ha humor,vara jävligt ärliga å öppna,å dessutom får man stå ut med att bli masserad eller kliad på rygg,nacke,hår,å armar , i tid å otid :)
de brukar inte va nått problem,men ibland får nån offra sig när jag har tråkigt :)

folk som vet har berättat för mig att jag fortsätter att klia även när jag somnat,inte llika snabbt å kanske inte lika stora rörelser,men jag fortsätter :) ja har inte riktigt trott på dessa rykten (ja har inte en aning ja sover ju)
har heller aldrig haft några bevis...
men nu finns det bevis eller i allafall vittnen:)
sovandes emma kliade martin lite skönt i håret medans hon sov mycket skönt på en buss hem från saxnäs :)
nån timme tidigare vaknade jag för att matte somnade å hanns huvud försvan!! :/
man får lixom inte försvinna så ja inte kan klias då vaknar jag ju :)
JA VET JA E STÖRD!! men frågan e om det är något man bör lägga in i sin kontaktanonns ?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0